شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

بنابراين مسائل حقوقي ناشي از تبادل الکترونيکي اطلاعات بايستي با قراردادهاي مشخصي تنظيم شود. حوزه اين مسائل، استانداردهاي تبادل و ايمني اطلاعات، نحوه اعتبارسنجي و رسميت بخشيدن به پيام‌ها، نحوه دريافت و ارسال پيام، قوانين حاکم و سرانجام مسئله دلايل اثبات پيام را در بر مي‌گيرند. به هر حال در روش ارسال پيام الکترونيکي دريافت‌کننده بايستي مطمئن شود که فرستنده همان فرد مورد نظر او بوده و از طرفي اطلاعات دريافتي پس از ارسال در بين راه تغيير نکرده باشد. براي حل اين مشکل از امضاي ديجيتالي در شبکه‌هاي الکترونيکي استفاده مي‌شود. امروزه در اکثر کشورها امضاي ديجيتالي به يک ضرورت تبديل شده و حتي در کارت هوشمند شهروندان خود اين رمز را درج مي‌کنند از سوي ديگر جامعه بين‌المللي و همچنين انجمن قانوني بلژيک مجموعه قوانيني را ارائه کرده‌اند که باعث مي‌شود امضاهاي ديجيتال به صورت قانوني صورت پذيرد و عموما به صورت امضاهاي مکتوب پذيرفته شود.براي روشن شدن زواياي مختلف امضاي ديجيتال خبرنگار گروه دانش و فناوري خراسان در گزارش پيش‌رو با دو تن از کارشناسان اين حوزه، دکتر سيدعلي اکرمي‌فر، دبير کميته IT دفتر مطالعات فناوري رياست جمهوري و دکتر محمود سلماسي‌زاده عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي شريف شارژ مستقیم ایرانسل و مسئول کميته علمي انجمن رمز ايران گفتگويي انجمن داده است که در ذيل مي‌آيد.گفتگو با دبير کميته IT دفتر مطالعات فناوري رياست جمهوري
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت vitrin.irancell روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. شارژ مستقیم ایرانسل به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.
خدا رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون شارژ مستقیم ایرانسل نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
٧‐ مرورگر نيز داده هاي دريافتي را با کمک کليد متقارن خود بازگشايي کرده و به کاربر شارژ مستقیم ایرانسل نمايش مي دهد.همانطور که از مرحله ٣ پيداست ، در اين مرحله است که ميزان اعتبار CA مشخص مي شود. در صورتي که اين CA به هر دليل از نظر مرورگر داراي اعتبار و شرايط خاصي نباشند ، هشداري مبني بر عدم امن بودن سايت مورد نظر به کاربر ارايه مي دهد . توجه کنيد که در اين مورد تنها به هشدار بسنده مي شود ، اطمينان به آن به شما و شرايط شما بستگي دارد . در ضمن آنکه اين هشدار هرگز نمي تواند به معناي قطعي عدم وجود امنيت باشد.حال اگر شما يک CA اينترنت راه اندازي کرديد ، مسلما هيچ کدام از مرورگر ها شما را نمي شناسند و بنابراين گواهي هاي صادر شده از طرف شما را نا امن مي پندارند.از آنجا که کاربران عادي اينترنت نيز اين هشدار ها را جدي در نظر مي گيرند ، از ادامه تراکنش با سايت شما صرف نظر خواهند کرد.
خرید شارژ ایرانسل همراه شارژ مستقیم ایرانسل اول تالیا• خرید شارژ برای دریافت آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)
SMTP Proxy شارژ مستقیم ایرانسل
سیستم‌عاملدر بازار جهانی تلفن‌های هوشمند، شرکت‌های مختلفی فعالیت دارند؛ شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، بلک‌بری و نوکیا که هر یک از سیستم عامل خاص خود استفاده می‌کند. در این بازار، شما باید تلفنی شارژ مستقیم ایرانسل را که سیستم‌عاملش نیاز شما را برآورده می‌کند، پیدا کنید. در ادامه به طور اختصار به بررسی چند سیستم‌عامل می‌پردازیم:آندروید: سیستم‌عامل آندروید که سال ۲۰۰۷ توسط شرکت گوگل معرفی شد، برترین سیستم‌عامل تجهیزات همراه است. این سیستم مبتنی بر بستر کد باز (اوپن سورس) بوده و تلفن شما را به یک مرورگر وب، کنسول بازی و دستیار شخصی توانمند بدل می‌کند.
Integrity شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل در استاندارد 802.11b، از تکنيک‌هاي رمزنگاري WEP استفاده مي‌گردد که برپايه‌ي RC4 است. RC4 يک الگوريتم رمزنگاري متقارن است که در آن يک رشته‌ي نيمه تصادفي توليد مي‌گردد و توسط آن کل داده رمز مي‌شود. اين رمزنگاري بر روي تمام بسته‌ي اطلاعاتي پياده مي‌شود. به‌بيان ديگر داده‌هاي تمامي لايه‌هاي بالاي اتصال بي‌سيم نيز توسط اين روش رمز مي‌گردند، از IP گرفته تا لايه‌هاي بالاتري مانند HTTP. از آنجايي که اين روش عملاً اصلي‌ترين بخش از اعمال سياست‌هاي امنيتي در شبکه‌هاي محلي بي‌سيم مبتني بر استاندارد 802.11b است، معمولاً به کل پروسه‌ي امن‌سازي اطلاعات در اين استاندارد به‌اختصار WEP گفته مي‌شود.
• SMTP Proxy شارژ مستقیم ایرانسل
• معرفي کليد توليد شده به ساير همکاران و افرادي که داراي کليد مي باشند . • ارسال کليد توليد شده به يک حلقه کليد عمومي تا ساير افراد قادر به بررسي و تائيد امضاي شما گردند . • استفاده از امضاي ديجيتال در زمان ارسال شارژ مستقیم ایرانسل نامه هاي الکترونيکي . اکثر برنامه هاي سرويس دهنده پست الکترونيکي داراي پتانسيلي به منظور امضاء يک پيام مي باشندحملات ممكن عليه امضاء هاي ديجيتالي• حملة Key-only – در اين حمله، دشمن تنها كليد عمومي امضاء‌كننده را مي‌داند و بنابراين فقط توانايي بررسي صحت امضاهاي پيام‌هايي را كه به وي داده شده‌اند، دارد.
۱ منوی شارژ مستقیم ایرانسل اصلی ۷۰۰ *۱۴۰#
بر اساس این سرویپیشخوان خرید شارژ ایرانسل• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.• اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سرویس (هزینه، شارژ مستقیم ایرانسل روش استفاده خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.
با توجه به رشد روز افزون کاربران سایبری و عدم شناسایی کاربران در این فضا و همچنین حرکت جهان به سمت استفاده فراگیر از تکنولوژی سایبر در کنار دیگر ویژگی¬های فضای سایبر، عملا زمینه تغییر رقابت¬های دو طرفه وحتی چند طرفه از زمین، هوا، دریا و حتی فضا، به سمت عرصه پنجم رقابت سوق پیدا می¬کند، لذا جنگ سایبری یا نبرد مجازی در این صورت اهمیت پیدا می¬کند.نمونه¬‌هایی از نگرانی و تلاش آمریکا برای بدست آوردن امنیت فضای شارژ مستقیم ایرانسل سایبراگر چه ایالات متحده مبدع اولیه فضای اینترنت بوده است و هنوز جای این سوال باقی است که چرا ایالات متحده اقدام به گسترش اینترنت در عرصه جهانی کرده است، لکن با توجه به حجم گسترده داده در این فضا، به نظر می¬رسد ایالات متحده نیز یکی از طرف¬هایی باشد که در عرصه پنجم نبردها، ضربه پذیر و قابل نفوذ باشد و تا حدودی رصد و یا نظارت بر فضای سایبر از کنترل آمریکا خارج شده است.
ایرانسل: ایرانسل ابتدا مودم‌های رو میزی نسبتا حجیم خود را با قیمت پایه ۱۱۰ هزار تومان عرضه کردو به مرور زمان این قیمت به ۸۰ هزار تومان رسید و بعد از آن، این مودم‌ها ناپدید شد و مودم‌های جدید ایرانسل با پورت usb با تقویت کننده و قابلیت حمل (بدون نیاز به کابل شبکه) با‌‌ همان قیمت ۸۰ هزار تومان معرفی شد که از این مودم‌ها استقبال خوبی به عمل آمد. در همین بازه‌های زمانی مبین‌نت مشغول به فروختن مودم‌های شبیه مودم‌های ابتدایی ایرانسل بود. ایرانسل در کنار این مودم یک مدل وای فای نیز عرضه می‌کند که جدیدا این مودم‌ها به‌روز رسانی شده‌اند و آنتن‌های ان حذف شده و جمع و جور‌تر گشته‌اند. هزینه راه اندازی وایمکس (نصب) در اپراتور ایرانسل ۸ هزار تومان می‌باشد. برای گیرندگی بهتر نیز همانند مبین‌نت مودم‌های بیرونی با قیمت ۲۰۰ هزار تومان نصب می‌شود. مودم‌های رومیزی طرح قدیمی که مبین‌نت با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌کند، ایرانسل با ۵۰% درصد این قیمت (به‌تازگی) به مشتریان خود ارائه شارژ مستقیم ایرانسل می‌دهد.
۱۳ منوی سرویس شارژ مستقیم ایرانسل فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
شارژ مستقیم ایرانسل

شارژ مستقیم ایرانسل جدول زير ضعف‌هاي امنيتي پروتکل WEP را به‌اختصار جمع‌بندي کرده است :

در اين نوع حمله، نفوذگر با کپي برداشتن از اطلاعات پايش شده، به تحليل جمعي داده ها شارژ مستقیم ایرانسل مي پردازد. به عبارت ديگر بسته يا بسته هاي اطلاعاتي به همراه يکديگر اطلاعات معناداري را ايجاد مي کنند.
حذف از شارژ مستقیم ایرانسل "فهرست طلایی" *130*3*4*2*شماره#[YES/OK]
آخه تا شارژ مستقیم ایرانسل بخواد اون 3 گیگ رو بگیره آدم5 ساعت طول میکشه
2-5 شارژ مستقیم ایرانسل مراحل کلي برقراري و ايجاد ارتباط امن در وب ..........................43
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) شارژ مستقیم ایرانسل ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.

تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر شارژ مستقیم ایرانسل دقيقه محاسبه مي‌شود.
هکرها در مرحله آماده سازي براي حمله، به جمع آوري اطلاعات در مورد سيستم شما مي پردازند. يک روش معمول ارسال يک بسته در يک وضعيت غلط به منظوري خاص است. براي مثال، يک بسته با عنوان پاسخ (Reply) به سيستمي که تقاضايي نکرده، مي شارژ مستقیم ایرانسل فرستند. معمولاً، کامپيوتر دريافت کننده بيايد پيامي بفرستد و بگويد “I don’t understand” . به اين ترتيب، به هکر نشان مي دهد که وجود دارد، و آمادگي برقراري ارتباط دارد. بعلاوه، قالب پاسخ مي تواند سيستم عامل مورد استفاده را نيز مشخص کند، و براي يک هکر گامي به جلو باشد. يک فيلتر Stateful packet منطق يک ارتباط TCP/IP را مي فهمد و مي تواند يک “Reply” را که پاسخ به يک تقاضا نيست، مسدود کند ـــ آنچه که يک فيلتر packet ردگيري نمي کند و نمي تواند انجام دهد. فيلترهاي Stateful packet مي توانند در همان لحظه قواعدي را مبني بر اينکه بسته مورد انتظار در يک ارتباط عادي چگونه بايد بنظر رسد، براي پذيرش يا رد بسته بعدي تعيين کنند. فايده اين کار امنيت محکم تر است. اين امنيت محکم تر، بهرحال، تا حدي باعث کاستن از کارايي مي شود. نگاهداري ليست قواعد ارتباط بصورت پويا براي هر ارتباط و فيلترکردن ديتاي بيشتر، حجم پردازشي بيشتري به اين نوع فيلتر اضافه مي کند.
50،000 48.544 1.456 5 شارژ مستقیم ایرانسل

بعد یه 2 هفته بعد بابام وایمکس 512 گرفت الان شارژ مستقیم ایرانسل هم دارم از اون استفاده میکم و با سرعت 90 تا 140 تا دان میکنم

شارژ مستقیم ایرانسل
اسپای بات، شارژ مستقیم ایرانسل ایمنی در برابر جاسوس افزارها
براي رمزنگاري جرياني (streaming encryption) (که رمزنگاري ديتا در حين ارسال صورت مي‌گيرد بجاي اينکه ديتاي کدشده در يک فايل مجزا قرار گيرد) الگوريتم RC4 سرعت بالا و دامنه‌اي از طول کليدها از شارژ مستقیم ایرانسل ۴۰ تا ۲۵۶ بيت فراهم مي‌کند. RC4 که متعلق به امنيت ديتاي RSA است، بصورت عادي براي رمزنگاري ارتباطات دوطرفه امن در اينترنت استفاده مي‌شود.
۱. پس از شارژ مستقیم ایرانسل ورود به سایت کارتی ()، کارت شارژ مورد نظر خود (ایرانسل ، همراه اول یا تالیا) را انتخاب کنید.انتخاب نوع کارت شارژ قیمت کارت شارژ مورد نظرتان و تعداد مورد نیازتان انتخاب کنید.انتخاب مبلغ و تعداد کارت شارژ3 در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.
خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاپس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برندخرید شارژ ه مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبخرید شارژ جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این خرید شارژ سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فرخرید شارژ وشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن شارژ مستقیم ایرانسل آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.

۳ - ازطریق شبکه اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل
10.131.26.138 WAP 1.0 Proxy شارژ مستقیم ایرانسل

راهنمای پاک‌سازی تلفن همراه پیش از فروش clean-mobile چطور تمام اطلاعات شخصی‌مان را پیش از فروش از گوشی پاک کنیم؟ گوشی تلفن همراه قدیمی خراب شده، از ریخت افتاده یا حتی دلتان را زده است. قصد دارید آن را بفروشید و مدل جدیدتری را بخرید. اما نگران اطلاعات… بیشتر بخوانید › به زودی: نسل آینده گوشی‌های هوشمند با فناوری ضد آب گوشی هوشمند ضد آب گوشی چند صد هزار تومانی هوشمندی که در جیب دارید، برترین گجت بازار است؛ اما اگر زیاد در زیر باران بمانید یا اینکه خدای نکرده گوشی از دستتان رها شود و در جوی آب بیفتد چیز زیادی از آن باقی… بیشتر بخوانید › آیفون۵ اپل روی گلکسی۳ سامسونگ را کم می‌کند! آیفون5 برای کم کردن روی تلفن شارژ مستقیم ایرانسل گلکسی۳ سامسونگ، آیفون۵ با کابل جدید اتصال معرفی می‌شود. این روش جدید اتصال علاوه بر این که باعث می شو

1-4 پروتکل هاي مشابه شارژ مستقیم ایرانسل
امضاي ديجيتالي: امضاي ديجيتالي شارژ مستقیم ایرانسل براي ايميل و فايل هاي اطلاعاتي همان کاري را انجام ميدهد که امضاي شما بر روي يک سند کاغذي انجام مي دهد.امضاي ديجيتالي اصل بودن وصداقت يک پيغام يا سند و يا فايل اطلاعاتي را تضمين مي کند.
ايجاد يک وب سايت در IIS نکته : قبل از اين مرحله،IIS بايد نصب شده باشد.در ابتدا به قسمتControl Panel > Administrative Tools شارژ مستقیم ایرانسل > Internet Information Service
ردگیری آدرس emailبعضی مواقع اینکه بدانید ایمیل دریافت شده از کجا آمده است بسیار مهم است. این کار با بررسی سربرگ (header) ایمیل امکان پذیر است. سربرگ ایمیل دربردارنده آدرس IP کامپیوتر مبدا است و به کمک این آدرس IP می توان آدرس واقعی را پیدا کرد یا به عبارت دیگر از روش ردیابی آدرس IP استفاده کرد. سربرگ ایمیل شارژ مستقیم ایرانسل همینطور می تواند حاوی اطلاعات مهمی مانند سرور واقعی ایمیل یعنی جایی که ایمیل بوجود آمده است و تاریخ و زمان آن باشد.
نتیجه‌گیری کلی با توجه به مقایسه بالا هر کاربر بنا به شرایط خود و نیاز‌ها، یک اپراتور را برای سرویس‌دهی انتخاب می‌کند. اپراتور ایرانسل دارای مزیت‌هایی همچون مودم ارزان‌تر، سرویس نامحدود (به شکل محدود) و یا پوشش کامل‌تر هفت شهر تحت پوشش خود است و در آن سو اپراتور مبین‌نت با پوشش سرتاسری، یک اپراتور خوب و کامل برای رقابت با ایرانسل است. مزیت مبین‌نت را می‌توان در پوشش سرتاسری کل کشور دانست که شما با مسافرت نیز می‌توانید در هر شهر از وایمکس استفاده کنید. انتخاب بین این دو اپراتور بستگی به شرایط کاربر و میزان پوشش دهی دارد. در یک منطقه ممکن است اپراتور ایرانسل نسب به مبین‌نت قوی‌تر عمل کند و یا بالعکس، ‌برای انتخاب یکی از این دو اپراتور باید همه جوانب را در نظر گرفت و پوشش منطقه راسنجید و گزینه مناسب‌تر شارژ مستقیم ایرانسل را انتخاب کرد. شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در رابطه با استفاده از خدمات وایمکس هر دو شرکت با وبلاگینا به‌اشتراک بگذارید.
۱. دستگاه‌های خودپرداز (ATM)ه . پایانه‌های فروش (POS)ه. وب سایت بانک‌های طرف قرارداد. باجه‌های خدمات بانکداری الکترونیکی (Web Kiosk)ه. نرم‌افزار همراه بانک. خرید پیامکی شارژ ارسال پیام کوتاه به ۷۲۲۲ . خدمات بانکداری همراه ایرانسلشما مشترکین اعتباری که سیم کارت خود را از روش های بالا شارژ نمایید، شارژ مستقیم ایرانسل ۵% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر با یکی از این روشها، مبلغ ٢٠٠ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۵% از این مبلغ که معادل ۱۰ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می شود.

با توجه به پراکندگی قدرت و بهم خوردن توازن قدرت¬ها در فضای سایبری، دیگر بزرگ یا کوچک بودن طرف¬های درگیر در فضای سایبر مهم نبوده و تنها تخصص، هوش، خلاقیت در استفاده از فضای سایبر مورد استفاده قرار می¬گیرد؛ از همین رو، قرارگاه سایبری آمریکا به دنبال اهمیت فضای سایبری تشکیل می¬شود تا با آموزش نیرو در سطوح مختلف سنی، برای آینده¬ای نه چندان دور آمادگی¬های لازم برای مقابله با تهدید سایبری را کسب کند.“قرارگاه فرماندهای سایبری آمریکا” (USCYBERCOM) یکی از قرارگاه‌های فرعی نیروهای نظامی آمریکا است که زیر نظر “قرارگاه فرماندهی استراتژیک آمریکا” (USSCOM) فعالیت می‌کند. در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۹، رابرت گیتس (Robert Gates)، وزیر دفاع وقت، به فرمانده شارژ مستقیم ایرانسل قرارگاه استراتژیک آمریکا دستور تأسیس قرارگاه سایبری را داد.این قرارگاه در مجموعه “فورت‌مید” (Fort Meade) مریلند واقع شده و فرماندهی آن بر عهده ژنرال کیث بی. الکساندر است. قابل ذکر است که این قرارگاه در ساختمان “آژانس امنیت ملی آمریکا” (NSA) قرار داشته و فرمانده آن به طور همزمان ریاست آژانس امنیت ملی را نیز برعهده دارد.ژنرال الکساندر از سال ۲۰۰۵ ریاست آژانس و از سال ۲۰۱۰ نیز به عنوان فرمانده قرارگاه سایبری منصوب گشت. قرارگاه سایبری فرماندهی عملیات‌های فضای مجازی را متمرکز کرده، منابع سایبری موجود را سازماندهی نموده، دفاع از شبکه‌های نظامی آمریکا و نیز تهاجم به شبکه‌ها کشورهای دیگر را هماهنگ می‌کند
GSM-GPRS/GPRS Bearer شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
برنامه مرورگر را بازکنید، اکنون از شما سوال میشود که آیا میخواهید که به اینترنت وصل شوید یا نه ؟ شارژ مستقیم ایرانسل شما Yes رو بزنید
شارژ مستقیم ایرانسل
- درآمد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی و افشای جداگانه شارژ مستقیم ایرانسل درآمد تحقق یافته و تحقق نیافته، جهت شناسایی سود قابل تقسیم واقع‌بینی سهامداران می‌باشد. ارزش منصفانه تغییرات شاخص‌های مهم در محاسبه توانمندی سازمان برای پیش‌بینی و توسعه سازمان در آینده و دانش به قیمت‌های واقعی بازار می‌باشد. بنابراین این موارد می‌بایست بصورت جداگانه گزارش شوند حتی اگر قیمت‌های بازار به سرعت در حال افزایش و یا کاهش باشند.
سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت شارژ مستقیم ایرانسل ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردیخرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا پس از انجام تشریفات مزایده و بررشرک خرید شارژ ایرانسل توانست در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در۶ شهریور۱۳۸۵(نه ماه پس از دریافت مجوز) بهره برداری آزمایشی از شبکه را آغاز نماید. شبکه ایرانسل در ۲۹مهر ۱۳۸ خرید شارژ۵ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح گردید. • توسعه زیرساخت‌ها خرید شارژی پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوریهای نوین شبکه تلفن همراه در سطح کشور توسعه بستر ارتباطی پر سرعت بی خرید شارژ‌سیم مبتنی بر فناوری نوین وایمکس در سطح کشور ارائه بهترین کیفیت محصول و سرویس خرید شارژ ارائه مناسب‌ترین خدما خرید شارژت با به‌صرفه‌ترین قیمت و تمرکز زدایی در خدمت رسانی افزایش کیفیت شبکه بصورت مستمر، جه خرید شارژت دار و هوشمند گسترش و افزایش ظرفیت شبک خرید شارژه و به‌روزرسان• حرکت به سمت خرید شارژ اپراتور پیشرو و نوآور در سطح منطقه حداکثر استفاده از توان داخلی و ایفای نقش مولد در خرید شارژ ارتقای دانش و تکنولوژی کشورایجاد زیرساختهای مناسب و مورد ن خرید شارژیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراهفراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به خرید شارژوسیله مشتری
مرکز گواهي براي آنها گواهي‌نامه‌اي صادر مي‌کند که صحت انتساب کليد عمومي را به هر شخص دارنده گواهي تاييد مي‌کند. کليد خصوصي هم کليد شخصي و منحصر به فردي است که محرمانه و در اختيار شخص است و فرد ديگري نمي‌تواند به آن دسترسي يابد.امضاي ديجيتال مبتني بر روش‌هاي رمزنگاري از طريق کليدهاي عمومي شارژ مستقیم ایرانسل و خصوصي است. يک متن يا پيام رمزنگاري شده بي‌مفهوم است و فقط کسي مي‌تواند به معني و مفهوم آن پي ببرد که داراي کليد خصوصي باشد.- در حال حاضر از امضاي ديجيتال در کشورهاي ديگر چه استفاده‌هايي مي‌شود؟
در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً شارژ مستقیم ایرانسل بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).
۳ استعلام مانده حساب ۷۰۰-۱ *۱۴۰*۱# شارژ مستقیم ایرانسل
گواهينامه ديجيتالي شارژ مستقیم ایرانسل چيست و چرا ما به يکي نياز داريم؟........................5

کیفیت خدماتمبین نت: پوشش کامل مناطق مبین‌نت بر روی سایت مشخص شده است و اگر در منطقه‌ای باشید که امواج به خوبی به مودم شما برسد و آنتن‌ها پر باشد کیفیت قابل قبول است و سرعت دانلود نیز مناسب شارژ مستقیم ایرانسل و در اندازه حقیقی و گاهی اوقات بیشتر از حد استاندارد هم می‌شود که تمام این‌ها بستگی به پوشش منطقه شما و تراکم ساختمان‌ها دارد. نوسانات Ping نیز در حد متعادل می‌باشد و گاهی اقات پینگ شما شاید به حدی بالا رود که انتظار آن را نباشید و در اجرای ارتباط‌های آن مثل بازی آنلاین یا دیدن ویدئو‌ها کمی به مشکل بر بخورید. در بعضی از روز‌ها ممکن است کیفیت افت شدیدی داشته باشد که شاید به دلیل ارتقاء سخت افزاری یا مشکلات در شبکه باشد. فناوری وایمکس طوری است که ارتباط مستقیمی با نحوه ارتباط شما و دید دکل دارد و ممکن است برخی افراد در مناطق به اصطلاح کور باشند و پوشش خوبی نداشته باشند که همین امر باعث می‌شود سرعت دانلود/آپلود خوبی را تجربه نکنند.
میخواستم بگم اگه میشه کلا وایمکس ایرانسل رو جم کنید جاش فقط همین مبین و ارائه شارژ مستقیم ایرانسل کنید.
۱۰۲۴/۱۲۸ ۱۵ ۷۶۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
________________________________________ شارژ مستقیم ایرانسل
۲۲ طرح شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
۲۶ طرح شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱#
تخفیف گروهی: ۱۵% تخفیف مکالمه داخل شبکه برای شارژ مستقیم ایرانسل ۵ تا ۲۰ شماره

• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح،خرید شارژ سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.ت دارای تاریخ انقضاء خرید شارژ نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشخرید شارژ تراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما ارسال خواهد شد.محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه خرید شارژ مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت خرید شارژ شارژ مستقیم ایرانسل دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراهخرید شارژ خود بخوانیدخريد شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل شارژشارژ اينترنتيخريدشارژ خريد اينترنتي کارت شارژ،همراه اولکارت همراه اول
مزاياي پراکسي‌ها بعنوان ابزاري براي امنيت :• با مسدود کردن روش‌هاي معمول مورد استفاده در حمله‌ها، هک‌کردن شبکه شما را مشکل‌تر مي‌کنند.• با پنهان کردن جزئيات سرورهاي شبکه شما از اينترنت عمومي، هک‌کردن شبکه شما را مشکل‌تر مي‌کنند.• با جلوگيري از ورود محتويات ناخواسته و نامناسب به شبکه شما، استفاده از پهناي باند شبکه را بهبود مي‌بخشند.• با ممانعت از يک هکر براي استفاده از شبکه شما بعنوان نقطه‌ شروعي براي حمله ديگر، از ميزان اين نوع مشارکت مي‌کاهند.• با فراهم‌آوردن ابزار و پيش‌فرض‌هايي براي مدير شبکه شما که مي‌توانند بطور گسترده‌اي استفاده شوند، مي‌توانند مديريت شبکه شما را آسان سازند.بطور مختصر مي‌توان اين مزايا را اينگونه بيان کرد؛ پراکسي‌ها به شما کمک مي‌کنند که شبکه‌تان را شارژ مستقیم ایرانسل با امنيت بيشتر، موثرتر و اقتصادي‌تر مورد استفاده قرار دهيد. بهرحال در ارزيابي يک فايروال، اين مزايا به فوايد اساسي تبديل مي‌شوند که توجه جدي را مي‌طلبند.
شرارت هایی رایانه ای چه هستند؟شرارات های رایانه ای تخصص ها و علوم رایانه و آخرین دست آوردهای IT را به خدمت می گیرد تا از آنها برای جمع آوری اطلاعات و مدارکی برای سوء استفاده و خلافکاری در فضای مجازی استفاده کنند. از منظر قانونی یک مامور دولتی جرایم شارژ مستقیم ایرانسل رایانه ای می تواند در سیستم های رایانه ای و شبکه ها به جستجو بپردازد با استفاده از یک سری روش های فنی در نهایت مدارک و سرنخ هایی خواهد یافت تا یک شرارت رایانه ای را کشف کند. یک جرم رایانه ای هر جرمی می تواند باشد تنها تفاوت آن این است که این خلافکاری ها در فضای مجازی صورت می گیرد.
 پيمايش اثر شارژ مستقیم ایرانسل انگشت ( انگشت نگاري )
ج) ارتباط اندازه‌گیری:شک و تردید در مورد مربوط بودن معیار اندازه‌گیری برای برخی همواره وجود دارد و وجود هم خواهد داشت بطوریکه اطلاعات مندرج در صورت سود و زیان و سودمندی شارژ مستقیم ایرانسل درآمد خالص به عنوان یک اقدام عملکردی در پایگاه داده‌های اندازه‌گیری منجر به ایجاد تعادل و اطمینان‌بخشی بیشتر در ارزشگذاری خواهد شد.
ایرانسل: ایرانسل دارای دو خط برای پشتیبانی مشترکین خود است؛ یک خط ویژه برای تماس از خطوط ایرانسل و یک خط برای تماس از سایر خطوط که به شما توصیه می‌کنیم اگر از وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنید حتما یک شارژ مستقیم ایرانسل خط ویژه برای تماس با پشتیبانی تهیه کنید چون برای صحبت با اپراتور حداقل باید ۱۵ دقیقه منتظر بمانید و اگر با خطوط ایرانسل تماس بگیرید هزینه یک دقیقه از حساب شما کم می‌شود. پس از اینکه بعد از ۱۵ یا ۲۰ دقیقه صدای آهنگ انتظار را شنیدید و به اپراتور وصل شدید همانند مبین‌نت یک پشتیبان با‌‌ همان اطلاعات اولیه با شما صحبت می‌کند و در مورد مشکلات شما که می‌توانند از عدم پوشش خوب تا خرابی مودم و دیرکرد کار‌شناسان نصب باشد به شما کمک کنند.
-معني و مفهوم کليد عمومي و خصوصي در امضاي الکترونيکي چيست؟ - منظور از کليد بخشي از سيستم يا الگوريتمي است که يک متن را رمزگذاري يا رمزگشايي مي‌کند. کليد عمومي پيام را به صورت رمز در شارژ مستقیم ایرانسل مي‌آورد که شما مي‌تواند کليد عمومي را در اختيار همگان و در معرض استفاده و ديد عمومي قرار دهيد.
میدونی این دفعه چیکارم کردن؟ سرعت اینترنت رو از دیال آپ هم برام آوردن پایینالان هم که دارم این متن رو تایپ میکنم از اینترنت وایمکس مبین نت استفاده میکنم ، یک ساعت پیش از دوستم قرض گرفتم میخوام ببینم که اگه خوبه برم مودم ایرانسلم رو به مبین نت تبدیل کنممودم دوستم ایرانسل بوده تبدیلش کرد شارژ مستقیم ایرانسل به مبین نت : هزینه 25 هزارتومان

برای وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزینه Go to شارژ مستقیم ایرانسل URL را انتخاب کنید و سپس آدرس را وارد کرده و OK کنید."
Windows Phone: سیستم‌عامل ویندوز فون توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود. این سیستم‌عامل از یک صفحه‌کلید مجازی برای نوشتن متن استفاده می‌کند که امکان ارسال خندانک‌ها را در متن فراهم کرده است. همچنین امکان بررسی املای درست کلمات و حدس زدن کلمات در حین نوشتن در این صفحه‌کلید وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال شارژ مستقیم ایرانسل یک صفحه‌کلید فیزیکی را هم به گوشی می‌دهد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: